Snart klar

Av förklarliga skäl har jag bloggat mindre de sista dagarna. Jag har helt enkelt skrivit på mina 20 sidor för skrivarkursen. Nu har jag 18 sidor som nästan är klara för inlämning. Och det är över en vecka kvar tills de ska in!

Har öppnat ett nytt dokument för att kunna fortsätta. Vi närmar oss den spännande upplösningen. Kanske att den rentav får plats på resterande 20 sidor?

Jag har inte en aning om hur många sidor jag har sammanlagt hittills. Även om vi kan lämna in upp till 20 sidor varannan vecka, har jag legat på färre sidor. Vi har gjort sex inlämningar och jag har den sjunde nästan klar. Åttonde kanske knyter ihop säcken…

Sedan redigering utifrån kommentarerna jag fått i feedbacken, sedan… Sedan får vi se hur nöjd jag är.

 

Kommentera

