Trött!

Då har vårtröttheten slagit till – eller vad det nu är för något? Igår och idag har tillbringats i ett zombietillstånd av seghet och omotivation till det mesta. Somnar på soffan med svenskaboken på magen, snubblar runt i tanken när jag ska göra textanalys och dubbelkollar kurslitteraturen utan att fatta vad jag läser och glömmer mitt paraply på spårvagnen. (Jag glömmer aldrig saker någonstans, det är bara inte min personlighet!)

Lyckades i alla fall få iväg lite feedback till skrivarpartnern på distanskursen. Han jobbar på riktigt bra och jag fick användbar kritik tillbaka. Värt guld att ha någon som läser ens text på det här sättet.

När tröttheten förhoppningsvis kommer vara puts väck imorgon och under helgen ska jag göra klar textanalysen och skriva på min berättelse. Fattar inte hur man kan vara så här trött helt plötsligt, för jag sover bra på nätterna. Nä, våren är inte att lita på.

 

Kommentera

