Dagens utmaning

Jag har blivit utmanad till att svara på några frågor av både Fantasygrottan och Susanne Kleman, (jättetack för att ni tänkte på mig!) och frågorna kräver sin lilla stund av fundering. Sån är jag, måste tänka lite… Och medan jag tänker till om frågorna ska jag ägna dagen åt att redigera mina för tillfället 20 sidor som jag ska ha klara för inlämning till måndag. Plus att jag är på sista sidorna i Eld (trilogin som började med Cirkeln – tror ni vet vilken jag menar…) så jag måste nog läsa lite i den också. Och eftersom kurserna börjat borde jag ägna en liten stund åt dem med… Och inte glömma att gå ut. Frisk luft för att orka.

Börjar kännas som att utmaningen ligger i att få ihop dagen 😉

 

5 reaktioner på ”Dagens utmaning

Kommentera

