Efterlängtat bokpaket

Innan helgen fick jag ett paket med posten:

Gilla bokpaket 2

I det låg boken Vi måste sluta ses på det här sättet som Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäck skrivit tillsammans:

Johanna och Lisas bok

 Plus att jag fick värsta snygga kassen med boktiteln på. Mitt första recensionsexemplar. Och det av ett par favoritförfattare, kan det bli bättre? Tack Gilla förlag 🙂

5 reaktioner på ”Efterlängtat bokpaket

    • Tänkte nog att det var det det skulle stå 😉 För någon månad sedan frågade jag Gilla och beskrev min blogg. Har ju under året sett flera bloggar som får recex men det var först i somras jag blev nyfiken på hur det funkar. Ibland verkar det lätt och ibland krångligt, men har inte frågat några fler… än.

Kommentera

