Det här med att köpa böcker

Det här med att köpa böcker, pappersvarianterna menar jag nu, är ju väldigt kul. Det är roligt att gå i bokhandeln och kika på dem, läsa baksidorna, granska omslagen och läsa första meningarna  på första sidan. Fundera på om man ska välja den eller den. Men det är dock aningens dyrt med inköp av många böcker, någon då och då går väl an, men i längden liksom… Speciellt som student tänker jag på detta, plus att de tar plats. Bokhyllorna tar helt enkelt slut.

Med bokmässan och alla böcker som lockar där kan det bli svårt att begränsa inköpen. Men jag ska verkligen försöka 😉

 

2 reaktioner på ”Det här med att köpa böcker

  1. Samma här! Vågar inte ens räkna efter hur mycket jag spenderar på böcker… vågar inte ha en budget heller, haha! Men på Bokmässan tycker jag att du ska ha så kul du kan och köpa det som intresserar dig 🙂

Kommentera

