Vinn Boknörd – utlottningstävling

Bokbloggaren …med näsan i en bok… har en utlottning om spelet Boknörd, alltså ett frågespel med frågor om böcker och författare. Ja, allt bokligt man kan tänka sig.

Reglerna lyder som följer:
Utlottningen pågår fram till och med midnatt 19 oktober.
Lämna en kommentar hos …med nästan i en bok… för att vara med i utlottningen och skicka även ett mejl, med den egna adressen.
Om man vill ha fler lotter kan man länka även i andra sociala forum.
Vinnare dras på söndag den 20 oktober

Kul med utlottningar och roligt att …med näsan i en bok… lottar ut just det här frågespelet. Ett spel jag kikat lite på men inte riktigt vågat köpa av feghet. Tänk om jag inte kan en enda fråga! Nu får jag ta chansen i utlottningen istället och funkar inte det… Tja, det är ju jul snart. Kanske nåt att önska sig om jag inte har turen med mig här… 🙂

 

Kommentera

