Inget försvarstal men…

… det har funnits, och finns, hinder till att skriva sådär mycket som jag vill till NaNoWriMo.

1. Feber – kom som ett brev på posten efter…

2. … tentan jag gjorde förra onsdagkvällen

3. Tentapluggandet!

4. Jag är så TRÖTT (naturlig följdåkomma efter feber och halsont antar jag…)

Dessa fyra punkter blir lika med att jag ligger efter i Nanoskrivandet. Vill ju nå målet på 50000 ord. Hittills idag har jag skrivit över 2000 ord och detta på 1,5 timma så det går ju undan när jag väl sätter mig, alltså ska det säkert lösa sig, bara inget kul att köra på i uppförsbacke. Men nu när jag fått klaga lite känns det genast lite bättre 🙂

Back to Nano!

 

7 reaktioner på ”Inget försvarstal men…

  1. Jag är evigt glad att jag inte fick nån korkad idé om att vara med på NaNoWriMo.
    Det är illa nog att vara med på NaBloPoMo – blogga nåt varje dag! Och om vad spelar ingen roll!!!!!!!!
    Likväl finns det dagar jag helst hade velat hoppat över.
    Som idag…

      • Tack!
        Det är ju bara det att jag aldrig tar dem direkt från kameran… 😉
        I bästa fall (?) kan jag ta sådana som redan finns på bloggen och återanvända dem. 😀

      • Tack! Jo visst är det så! Men jag vill göra nåt med dem först och det tar lite tid. Men så är det ju! Man vill att det ska bli bra och snyggt! Jag gjorde likadant när jag skrev – när jag skriver – jobbar med texten tills jag tycker den är bra nog. = tar tid!
        Ha en bra dag!! 😀

Kommentera

