Nyckeln om typ fem år

Jaha…  Jag är nummer 152 i bibliotekskön eftersom jag inte kom ihåg att reservera Nyckeln tidigare. Men den som väntar på nåt gott, kan vänta väldigt länge.

Eller?

Men köp boken tänker ni då, och jo visst kan jag det. Bara det att skönlitterära böcker liksom har bortprioriterats nu när jag lever på studiepengar. Hm… Får återkomma med detta lyxiga dilemma 🙂

 

13 reaktioner på ”Nyckeln om typ fem år

  1. Haha, är det sant 🙂 Jag glömde också, men gjorde det för ett par veckor sen och blev då till min förvåning nr 2 i kön. Men jag hinner ändå inte läsa den nu så jag känner ingen brådska.

  2. Jag såg ditt inlägg igår och reserverade Nyckeln med en gång och jag är nr 3 i kö. Trodde inte mina ögon men det dröjer nog veckor ändå;).

    • Nummer tre i kö, känns lite mer hanterbart! Antar att situationen blir lite annorlunda för mig här i Göteborg, men biblioteken har rätt många ex… Bara kul att se hur lång tid det tar nu 😉

Kommentera

