Utlottning Nyckeln

Jag fick ett tips från Anna som har Annas bokhörna att hon har en utlottning av Nyckeln, tredje och sista boken i Engelsforstrilogin. Jättekul att få en chans att vinna boken också från henne, så jag hänger på. (Annars har ju Boktjuven en utlottning också.)

NyckelnSom student har jag tänkt att försöka spara in på mina bokköp, och reserverade Nyckeln från biblioteket, men glömde göra det i tid och hamnade på plats 152 i kön, fast nu några dagar senare är jag redan nere på nummer 149. Här händer grejer 😉

Så nu då, ytterligare ett försök till att kamma hem Nyckeln, via Annas bokhörna denna gång. Spana in hennes sida för att kolla reglerna om du också vill testa att få hem boken i brevlådan. Lycka till!

 

Kommentera

