NaNoWriMo – mot ett slut

Att skriva i National Novel Writing Month-utmaningen, har hittills varit riktigt kul. Nästan varje dag har jag lagt upp emot två timmar på att skriva, ibland mindre tid och ibland mer. Att skriva utan att gå in och redigera texten emellanåt, det var länge sedan jag gjorde så. Nog har jag velat kika på texten, men det har jag nästan inte gjort alls, utan fokuserat på att skriva, skriva och skriva.

Med en knapp vecka kvar av november och utmaningen tror jag att jag kommer nå målet 50 000 ord. Kommer jag då också ha ett färdigt manus, med ett ordentligt slut? Eller kommer jag behöva skriva lite till för att knyta ihop säcken? I nuläget vet jag faktiskt inte riktigt. Det närmar sig ett slut så klart, men ändå… Får se hur det blir.

 

2 reaktioner på ”NaNoWriMo – mot ett slut

Kommentera

