Klar!

Ähum… Jag klarade det! Jag skrev 50000 ord i på en månad. Ord som har blivit ett fullständigt manus att arbeta med. Wow.

Nu ska texten få vila. Fast det är en text som jag längtar efter att få redigera. Men… Jag har lovat mitt andra manus, det jag skrev i våras under manusskrivarkursen, att ta itu med det nu. Det blir projektet för december månad. Å andra sidan är det ju lite kvar på november. Det innebär att jag har ett par dagar att ägna åt mitt nya manus. Hm… Kanske kan jag det, bara lite…?

😉

 

9 reaktioner på ”Klar!

Kommentera

