Nyckeln – ingen vinnare

NyckelnJaha… Jag har ingen tur i spel liksom, och efter att ha deltagit i två tävlingar om utlottning av Nyckeln, sista delen i Engelsforstrilogin, bidde det ingen vinst.

Tog och kikade på min reservationsplacering på biblioteket. Nu är jag på köplats nummer 129 av 189. Så snart borde jag alltså få ett meddelande om att jag kan komma och hämta boken…

Eller hur?! 😉

 

2 reaktioner på ”Nyckeln – ingen vinnare

    • Minst sagt 😉
      Men inte värre än Lena Anderssons Egenmäktigt förfarande (hon som vann Augustpriset) och som bokcirkeln jag är med i ska läsa i vår. Bokade den igår och fick nr 386 i kö…

Kommentera

