Favorit på tv

Okej, det där med att kolla på tv och följa en tv-tablå känns ju bara så… 90-tal? Tror det finns ett uttryck för detta sätt att kika på programmen dessutom, men kommer inte på vad det var för uttryck jag tänker på. Hur som helst. Sherlock Holmes.

Inte för att det gick att kolla i lördagskväll när det sändes i televisionen (var hos vänner) men Play finns ju… Som tur är.

Om ni gillar snabba, smarta, snygga serier med intelligenta intriger som lutar åt deckarhållet, då är Sherlock att rekommendera. Just nu är det min favorit på tv.

bbc-sherlock-liten

 

 

12 reaktioner på ”Favorit på tv

  1. Haha, känner mig lite 90-tal eller ordet du letar efter, kommer inte på det heller, är ganska förtjust i gammelteven… ;). Håller med om Sherlock. 🙂

    • När jag vill och när det passar, är två tillfällen som inte alltid sammanfaller det kan jag hålla med om 😉
      Tack och lov för play – och jo, man kan ju köpa hem filmer och serier också, på dvd-skivor. (Visserligen dyrt och tar plats, lite som med böckerna, men ändå…)

Kommentera

