Bokfyndat

fynd 3

Loppistur i helgen. Jag var visserligen på jakt efter andra böcker, men de här fick hänga med hem när de andra inte syntes till 🙂

7 reaktioner på ”Bokfyndat

  1. Min lokala Barncancerfonden-loppis säljer alla pocketböcker för 2:-. Jag kan säga att det är ovanligt att jag kommer därifrån utan att ha fått med mig i alla fall tjugo stycken… idag 22 och förrförra helgen 26. Jag är helt hopplös!

      • Jag vågar knappt tänka på hur många jag har köpt sedan jag upptäckte stället… men jag resonerar som så att de kommer tillbaks (om det inte är riktiga favoriter då) och fixar mer pengar till fonden. Dessutom – om jag köper 25 pocketböcker kostar det ungefär lika mycket som ett glassigt magasin. Så! 😉

Kommentera

