Men min självvalda läsning då?!

De enda böcker jag läser just nu är de som står på våra kurslitteraturlistor, och artiklar och avhandlingar… Gissa om jag saknar vanlig,alldeles egen vald skönlitteratur?!

konsten att tala med en änkling tropperDen självvalda boken ”Konsten att tala med en änkling” som jag tänkte kunde vara nice att läsa utanför allt detta har jag hållit på med i över två veckor. Den splittrade läsningen ger ingen vidare läsupplevelse heller så jag vet inte om jag ska skylla på Jonathan Tropper att jag inte gillar hans bok, eller om jag ska skylla på de korta lässtunderna?

Så… sorry mister Tropper, för att jag inte fallit för din bok så som sist. Jag lovar att ge nästa bättre uppmärksamhet 🙂

 

 

7 reaktioner på ”Men min självvalda läsning då?!

  1. Jag gillade den! Men jag läste nyligen hans tredje bok (tror jag det är) ”Boken om Joe”! Och den tyckte jag inte fångade lika mycket som de båda tidigare.

  2. Åh det där känner jag igen så väl! Vad jag längtade efter att läsa skönlitteratur för eget nöjes skull när jag pluggade. Minns känslan när jag kunde grotta ner mig i en bok som jag valt själv… 😉

Kommentera

