Allt jag skriver känns blä

När jag skriver något för tillfället, vad det än är, känns det som att texten bara blir blä. Typ bla, bla, bla, inget vettigt, lite till som inte går ihop och så några ord och ett par meningar som bara blev sådär. BLÄ!

Fast även mitt i allt bläiga tycker jag mig ibland hitta rätt bland orden, och tur är väl det  för nu är det tentaskrivande som gäller 🙂

 

3 reaktioner på ”Allt jag skriver känns blä

  1. I know the feeling.., skulle man kunna säga
    Men det brukar ändra sig, och tentaskrivningar är väl inte precis det som ger en njutningsfulla rysningar. Lycka till!

      • Det är såååå typiskt! Allting kommer samtidigt!
        Å andra sidan kommer det ju emellanåt hela sjok med bra saker också. 😆

Kommentera

