Pluggpaus

Jag satt och pluggade med katten som sällskap som vanligt, och då hon låg så fint i hoprullad tyckte jag att ett kort kunde vara  på sin plats. Det tyckte inte hon. Lyft huvud och en trött lite skeptiskt blick blev resultatet. Nåja, vad gör man inte för en ursäkt till pluggpaus 🙂

2013-11-15 11.51.31

 

 

6 reaktioner på ”Pluggpaus

  1. Så gör min katt också. Jag har så många bilder där hon lyfter upp huvudet och ser lite sur ut:). Du kan förlänga pluggpausen och ta fler bilder tills du får en där hon sover;).

  2. Åhh, så vacker hon är! Jag har alltid önskat mig en svart katt, jag tycker de är underbara. Jag har ännu inte haft förmånen att få dela mitt liv med den, men jag fortsätter drömma!

Kommentera

