Kaosutmaningen, sakta men säkert

Tog en titt på hur det ser ut i Kaosutmaningen där man har fyrtio bokalternativ att förhålla sig till, som att läsa en bok med mat på omslaget eller en fyr, eller en bok skriven av en debutant osv. Och man ska läsa tjugo av böckerna under året.

Jag har nu läst 13 böcker som passar in i utmaningen. Bara sju kvar, det borde jag väl fixa innan året är slut?!

 

Och så hälsar jag ännu en följare välkommen. Roligt att du vill läsa min blogg!

 

 

4 reaktioner på ”Kaosutmaningen, sakta men säkert

    • Håller med om att lästempot känns segt, fast ändå läser jag hela tiden. Bara inte alltid hela böcker, men tills på fredag har vi tre skönlitterära titlar plus facklitt så då känns det i alla fall som det händer något 🙂

Kommentera

