Djup lässvacka

Som rubriken meddelar är lässvackan för sommaren djup. Började läsa Svindlande höjder för två veckor sedan efter ett läsuppehåll på någon dryg vecka och är alltså fortfarande inte färdig med den. Vanan att läsa flera böcker samtidigt har inte heller upprätthållits och därför har jag läst mindre under sommaren än jag gjort på länge.

Jag hoppas ta mig ur min svacka och få igång läsflödet igen. Svindlande höjder är jag så gott som klar med och jag har flera bra böcker som ligger och väntar. Med en veckas heltidsarbete kvar tills jag får lite ledigt innan studierna börjar håller jag tummarna för att hinna med många härliga romaner här i slutet av månaden.

 

6 reaktioner på ”Djup lässvacka

  1. De är ju så träliga de där svackorna. Enda trösten är att man med all säkerhet vet att lusten en dag plötsligt kommer tillbaka!

    Läs någon gammal favorit, det brukar funka för mig.

Kommentera

