Redigerarrutiga ögon och stillasittande

Inte nog med att ögonen blir fyrkantiga av att stirra på pappret och datorn när jag för in korrigeringar i redigeraromgång 4. Jag har dessutom valt att vila ögonen genom att titta på tv-serien 21 Jump Street*. Fyrkantigt värre alltså.

Från snigelhastighet till racerhastighet för redigerandet. Lite bra var det allt att jag åkte på en förkylning förra helgen med feber (inte för hög, tack och lov) halsont och snuva som fått mig att hålla mig hemma nästan hela veckan. Och inte nog med att jag varit förkyld, nu verkar det ha gått över till bihålorna så nog har jag anledning till att ta det extra lugnt några dagar till. Här kan det nog bli färdigredigerat för omgång 4 inom kort 🙂

* En ungdomspolisserie som började visas 1987 och som blev Johnny Depps stora genombrott. Perfekt för febriga sinnen då den är rätt långsam…

 

Kommentera

