Läsning och nattlig kultur

dead and goneAtt studera innebär en hel del läsande, som ni så klart vet. Så när jag efter att jag varit på biblioteket och hämtat ut bok åtta och nio i Sookie Stackhouse-serien, även känd som True Blood, och ville börja läsa fick jag minsann ge mig till tåls. Först lite mer textanalysteori.

Sedan somnade jag nästan. Och det bidde ingen läsning om Sookie.

Men men, det är en dag imorgon också. För ikväll är det Kulturnatta i Göteborg och vi ska ut och spana på kulturgrejer, eller ja, en grej i alla fall.

(Kolla vilken passande bild! En månupplyst natt, kala trädgrenar och  en hög krage mot den kalla vinden… Precis som här i Götet 😉 )

 

2 reaktioner på ”Läsning och nattlig kultur

Kommentera

