Nagelbitarväntan på feedback

Snart, om någon dag eller så kommer jag få feedback på hela mitt manus. Hjälp!

Det är nervöst och jag har flera gånger under väntan velat säga nej, jag har ångrat mig och vill inte ha någon feedback.

Jag har övervägt att ta tillbaka manuset, att ta tillbaka allt jag skrivit och säga att det inte duger. Att det måste ändras, skrivas om. (Vissa meningar och några stycken har jag faktiskt på fullaste allvar, nu när jag funderat på saken, också övervägt att ändra eller ta bort…) Men snart så, snart är det dags.

Snart kommer jag stå här – eller sitta är väl mer troligt – och ta emot kritiken. Höra vad som var bra och inte bra. Vad som var dåligt!

Huvaligen.

 

3 reaktioner på ”Nagelbitarväntan på feedback

Kommentera

