Bokbloggsjerka – Låt boken överraska

Annikas bokjerkaGissa om jag undrade vilken dag det var i morse när jag tittade in hos Annika och inte hittade bokbloggsjerkan 🙂 Men några timmar senare var den på plats och allt var åter i sin ordning. Helgen kunde starta så smått. Och frågan Annika ställer är: Vilken bok bör man inte veta någonting alls om innan man själv läser den?

Böcker som har spännande upplösningar eller oväntade vändningar, sådana böcker vill i alla fall inte jag få spoilade. Efter en del funderade kom jag att tänka på Marian Keyes This Charming Man och Anybody Out There och eftersom jag inte kunde välja en av dem får båda vara med. När jag läste dem uppskattade jag att man fick ledtrådar om hur det förhöll sig lite allt eftersom. Jag hade inte velat känna till hela handlingen och hur det verkligen var innan när jag läste dem.
this charming man keyesanybody out there keyes

7 reaktioner på ”Bokbloggsjerka – Låt boken överraska

Kommentera

