Jag, bästa alternativet

Idag försökte jag sälja in mig själv. På en intervju för ett jobb.

Puh, vad svårt det är. Tre personer som stirrar nyfiket granskande men rätt vänligt dock, tack och lov.

Och så jag. Prata, prata, prata tills saliven tar slut.

Pick me!

Så nu, några timmar senare efter att jag lyckats ta mig samman efter denna ansträngning och pluggat lite, finns inte någon större ork att redigera bokmanuset. När i hela friden ska det bli klart?!

7 reaktioner på ”Jag, bästa alternativet

Kommentera

