Läsning med deadline

bea uusma expeditionenDå har vi valt bok till bokcirkeln, Bea Uusmas Expeditionen – min kärlekshistoria. Men med jul och alla helger som väntar ligger läs-deadline på andra sidan nyår. Nästa år. Det känns avlägset.

Idag har jag fått en ny följare. Alltid lika roligt och uppskattat att få 🙂 Välkommen och tack för att du vill följa min blogg!

5 reaktioner på ”Läsning med deadline

  1. Jag skulle vilja inte bara komma tillbaka till skrivandet igen, utan även till att läsa lite mera. Det är som att jag inte har koncentration tillräckligt nu när jag inte bor hemma pga badrumsrenoveringen och mögellukten där. Förhoppningsvis blir det lite bättre med båda delarna när jag har kunnat flytta hem igen. Men det lär inte bli förrän nästa år det heller. Tänka sig! Det låter så väldigt avlägset.

      • Ja det är så det är. Lusten går i perioder beroende på hur det är i övrigt. När jag var liten läste jag jämt. När mina barn var små hade jag nästan aldrig tid att läsa. Sen har det gått upp och ner med läsandet.

Kommentera

