Inte helt på bloggbanan…

… eller julbanan heller för den delen. Tänk att det är jul snart. Det har jag inte riktigt begripit förrän nu, fastän jag planerat och håller i två mindre julfiranden på jobbet för ”klienterna” nu här i veckan.

Att det är jul snart innebär också att jag behöver arbeta för att bli klar med uppsatsen. Eller få gjort så mycket som möjligt i alla fall så att jag slipper sitta flera timmar åt gången i mellandagarna och på de röda dagarna. Så lite mindre bloggande fortfarande här framöver. Bara så ni vet 🙂

 

4 reaktioner på ”Inte helt på bloggbanan…

  1. Känns som jag slirat av såväl blogg-, jul-, tränings- som läsbanan. Men, men. I morgon träning. Ikväll julbeställningar från Adlibris. Och kanske ett litet blogginlägg också :).

Kommentera

