Alltid för många ord

Jag gör det igen. Skriver alldeles för många tecken till en uppsats. Känns lite halvtrist att ha kommit upp i max antal sidor när bitar av resultat fortfarande saknas, plus hela diskussionen. För att inte tala om metatexterna jag ska skriva som beskriver vad jag skriver om i de olika kapitlen eller varför jag valt viss tidigare forskning, teori och sånt.

Jaja… Jag har ju lite tid på mig att fixa till. Ta bort, ta bort, ta bort.

3 reaktioner på ”Alltid för många ord

Kommentera

