Som om det inte räckte med för många ord

… i uppsatsen. Jag fick dessutom för mig att jag valt fel analysmodell och att jag hellre ville analysera en annan aspekt av mitt material lite grundligare. För att det kändes lättare.

Sagt och gjort. Bort med halva uppsatsen.

Som om jag kommer kunna ro det här i hamn innan deadline? Och vad kommer min handledare säga? Han slipper fundera över min tvärvändning över jul i alla fall. Men sedan får han se vad jag ställt till med…

Inte hela världen tänker jag, om det inte blir klart. Jag gör vad jag kan efter förmåga och försöker få ihop det. Funkar det inte, so what?! Då får jag gå upp med uppsatsen vid ett senare tillfälle bara.

Idag har jag även fått en ny följare som jag hälsar välkommen. Kul att du följer min blogg!

6 reaktioner på ”Som om det inte räckte med för många ord

  1. Åh, vad retligt att behöva ändra analysmodell sådär. Men känns det fel så känns det fel, då är det bara att ändra. Och om du tror att det blir lättare med en annan så får man ju hoppas att du sparar tid på det. Håller tummarna för att det ska gå bra med din uppsats. Du verkar ha en skön inställning i alla fall. Det är som du säger inte i hela världen, och du kan gå upp med den senare om den inte blir klar.

Kommentera

