Ordträskets befrielse

Skriver lite igen på c-uppsatsen (förbättringsarbete efter opponering och inför allra sista inlämnandet).Och från att i förra veckan ha segat runt i ett vidsträckt variationsfattigt och betydelselöst ordträsk hittar jag nu nya ord och nya formuleringar. Som om jag förr inte såg skogen för att en massa träd stod ivägen. Men nu kan jag minsann namge varenda träd 😉 Gissa om jag hoppas det håller i sig även nästa helg när jag ska få ihop allt, för i veckan inget plugg utan nytt jobb!

Kommentera

