Den som väntar..

… på något gott, undrar ibland hur länge den ska vänta innan tålamodet tryter.

the-infinite-sea yanceyI november satte jag upp mig i (på?) bibliotekets kö för Rick Yanceys The Infinite Sea, uppföljaren till The Fifth Wave, en dystopisk sf och ya-roman. Jag ser att jag fortfarande kommer få vänta ett tag till innan den blir min. Trots all annan långsam läsning är det riktigt frustrerande att inte få den. Jag är ju så ruskigt nyfiken på hur det går.

 

 

2 reaktioner på ”Den som väntar..

  1. Åh att gå och vänta och längta efter böcker kan verkligen vara jobbigt. Jag hoppas att det blir din tur snart så att du får veta hur det går. 😉

Kommentera

