Aldrig färdig

Att göra klart det sista för att känna mig färdig med manuset tar en evighet. Mycket pga mina väldigt långa arbetsdagar som blir än längre med resväg, eftersom jag två dagar i veckan är hemifrån i nästan tolv timmar och en dag elva. De andra två arbetsdagarna är jag ”bara” borta från hemmet i åtta och en halv respektive sju och en halv timme… Gissa om jag är trött om kvällarna. Alltså lätt hänt att redigerandets sista putsningar inte får den tid jag velat ge. Jag har med alla omgångar influensa också blivit tvungen att skjuta på deadline två gånger. Suck och stön. Nu vill jag bara bli klar!

En reaktion på ”Aldrig färdig

Kommentera

