Lite lite av böcker

Jag läser, men det går lite långsamt. En bok läste jag ut förra veckan och den har jag tänkt skriva om. Helst innan maj är slut så att det inte ser ut som att läsningen i maj var helt borttappad. Plus att jag läser tredje boken i Fallen-serien, av Lauren Kate. Passion. Den gillar jag mycket, men det går liksom inte snabbare att läsa för det.

När jag är hemma om kvällarna (och nu vet ni ju att det kan bli rätt långa arbetsdagar efter mitt lite frustrerade inlägg häromdagen) har jag inte alltid läs- eller skrivork. Men tv-serierork brukar finnas. Kanske borde jag skriva om tv-program och filmer istället? Nä.

Så lite lite av böcker, och kanske också lite lite av bloggande. Men har inte så mycket kul att skriva om just nu. Redigerar manus tills ögonen skelar, och samtidigt redigerar jag inte manus lika ofta som jag vill. Men snart tänkte jag skriva om boken jag nyss läst i alla fall, den jag vann på en utlottning, då jag också vann fint nagellack och läppstift 🙂 Om jag stannar, Gayle Forman. En liten recionsion att se framemot alltså.wpid-2015-04-30-18.21.49.jpg.jpeg

2 reaktioner på ”Lite lite av böcker

    • Ja visst är det märkligt. Jag väljer t.o.m tv framför bok ibland när jag är hemma själv även om jag kan tycka tv-tittande ihop med andra halvan är en mer social grej och något mysigt att göra ihop 🙂 Vad är ursäkten när jag är själv? 😉

Kommentera

