Postat manus

För att få iväg bokmanuset via vanligt brev som inte skulle bli skrymmande och kräva uthämtning hos postombud (för då struntar förlagen i det) fick jag skriva ut på nytt och dubbelsidigt. Bara för att brevet skulle bli under 3 cm tjockt. Tack och lov för effektiv kopieringsmaskin på jobbet. Och tack och lov för att jag skrivit ett rätt tunt ungdomsboksmanus.

Så nu är manuset på väg till ytterligare två förlag. Bara ett kvar. Sedan nöjer jag mig för tillfället. Då har jag skickat till sex olika förlag och kan ta det lugnt i några månader. Eller ja, lugnt och lugnt… Ni är nog med på vad jag typ menar 😉

6 reaktioner på ”Postat manus

  1. Hurra och grattis! Det är verkligen en bedrift att komma fram till ett kuvert som kan skickas i väg. En sådan trevlig blogg du har. Den ligger i mitt intresseområde så jag kommer nog att titta in igen, nu när jag börjat blogga, igen!

Kommentera

