Önskar trevlig midsommar med utlottning

Väderkartan säger att det inte blir några goa sommartemperaturer och även en del regn på sina håll, men midsommar är det ändå.

Så i och med midsommar och att bloggen min fyller tre år om några dagar passar det bra med en utlottning av ett bokpaket.

Anna Jakobsson Lund bistår mig i utlottningen med detta paket av dystopier. Jag lottar ut hennes debutbok och första del i en trilogi, Tredje principen, tillsammans med en novellsamling Waiting for the Machines to Fall Asleep. 

Bokpaket Dystopier

Tredje Principen läste jag för ett tag sedan och den tyckte jag var riktigt bra. Waiting for the Machines to Fall Asleep har jag inte läst men här hittar du bl.a. författare som Anna Jakobsson Lund och förra årets debutantbloggare Oskar Källner och Johannes Pinter. Båda böckerna är signerade av Anna.

För att vara med i utlottningen ska du bo i Sverige (för dyrt porto annars!). Du lämnar en kommentar i kommentarsfältet och om du vill får du gärna nämna utlottningen i din egen blogg om du har en, men det är absolut inget krav för medverkan. Utlottningen är öppen under midsommarhelgen och på söndag kväll klockan 18.00 stänger jag lottningen. Så någon gång under kvällen där meddelas vinnaren. Håll utkik 😉

Lycka till och trevlig midsommar!

 

18 reaktioner på ”Önskar trevlig midsommar med utlottning

  1. Vad roligt med en utlottning! Kul imitativ! Jag är gärna med på utlottningen, gillar både dystopier och vill gärna sådana och läsa mer science fiction!

  2. Åh, två jättespännande böcker som jag gärna vill läsa, båda två, så klart 🙂

    Angående kommentarer på min nya blogg, om du går in på själva inlägget kommer det fram kommentatorsfält längst ner, på precis samma sätt som i den här bloggen 🙂

Kommentera

