Sommarstatistiken

Det är sommar. Det syns i den nedåtgående bloggstatistiken på besökare och visningar. Härligt. Det innebär att vi gör annat än bloggar. Precis som det ska vara i semester- och sommartider. Men jag lägger ut inlägg lite då och då, när andan faller på och jag har något att skriva om. Böcker hoppas jag läsa under ledigheten, och redan väntar några recensioner på att bli klara. Så jag hänger kvar, om än i en något mindre omfattning – kanske…? 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 reaktioner på ”Sommarstatistiken

  1. Tråkigt med refuseringen – trots att den var väldigt snabb. Men men, det är bara att hålla hoppet uppe och vänta. Plötsligt så …

    Besökarantalet brukar ju sjunka sommartid. Konstigt nog har mitt ökat. Fattar ingenting. Jag ser att någon verkar ha börjat läsa mina äldsta inlägg som är importerade från en gammal blogg med halvtaskigt resultat. Men roligt!

    • Tack, jag har inte gett upp hoppet. Det gör jag inte ens om alla säger nej, även om jag nog allt skulle bli besviken. Nya tag isf.
      Och statistiken tenderar att droppa lite över sommaren, men ibland skriver man nåt som får det att gå upp ett tag. Det är ju kul!

  2. Ja, det är en härlig inställning! Att det är skönt att vi faktiskt gör något annat än att bara skriva och blogga 🙂 Men jag är ändå glad att folk håller i bloggandet över sommaren, jag kan sakna det ganska mycket även om det blir mindre också för min egen del.

Kommentera

