3 av 7

Nu trillar de in. Refusering tre av sju kom idag. Ännu en standardvariant. Nåja, har gott om tid att vänta in de fyra andra beskeden och hoppas då förstås också på något mer än ett mallat svar. 🙂

2 reaktioner på ”3 av 7

    • Tack!!! Även om jag på något vis räknar med refuseringar skulle jag tycka att det var kul att få veta lite mer om varför det blir nej (passar inte boken deras profil trots att jag vänt mig till förlag med typ liknande böcker, vad är svagt/bra i den osv) men jag kan förstå att uttlåtanden inte hinns med.

Kommentera

