Det enda skrivande…

… jag eventuellt kommer göra ikväll är att skriva på kursuppgiften. Men först ska jag komma hem också. Dessa långa dagar alltså. Lite trist är det allt att en inte har mer tid hemma. Jag vill ju göra så mycket. Och ha ork att göra allt jag vill.

Tur att bloggen finns tillgänglig i telefonen så att jag kan beklaga mig lite 😉 Trevlig kväll!

4 reaktioner på ”Det enda skrivande…

  1. Att skriva blogg eller på kursuppgift är också att skriva. Alltså viss sorts skrivande tar inte ut det andra utan ger oftast mer. Så om orken inte räcker till allt skrivande så har du ju bloggat.

Kommentera

