Fynd på bokmässan

Okej, på bokmässan finns en massa böcker – och folk! Men jag blev riktigt glad över två par tidningar för halva priset. Dessutom kunde jag komplettera min Lotta-boksamling med tre titlar (bara några få saknas nu). Plus att jag äntligen fick köpt faktaboken om Sherlock Holmes som jag varit sugen på sedan den kom ut för två år sedan. Och den fick jag signerad!

image

Förutom shopping bidde det några föredrag och semminarier. Fast bilder och info om dem tar jag en annan dag. En får ju spara lite på go’bitarna 😉

Kommentera

