Räkna förlag

Jag är inget vidare på att räkna. Oavsett vad det gäller.

Nu visar det sig att jag inte heller kan räkna förlag. Inte för att det gör särskilt stor skillnad, tror jag. Men jag räknade med att jag endast hade ett förlag kvar att få svar från, och av dem har jag inte ens fått bekräftat att de tagit emot manuset mitt… Och inte har de svarat på min uppföljningsfundering om hur det går heller.

Nej. Så kan det väl vara. Vissa har inte tid överhuvudtaget. (Även om jag kan tycka att man säger att man tagit emot saker som manus eller så…)

Nu däremot när min räkningsförmåga visade sig halta, var när jag fick besked om att mitt manus ännu inte bedömts. Bra med förlag som hör av sig, även efter lång tid. Det gillar jag.

Kommentera

