En smakebit på söndag – The Kill Order

Jag hade inte läst på så noga innan jag började läsa den fjärde boken i serien The Maze Runner och blev rätt förvånad när jag insåg att det var en prequel, en före-bok. Vad säger man på svenska egentligen?

Hur som helst har jag kommit halvvägs och är helt uppslukad. Så därför blir det en smakebit. I utdraget befinner vi oss i tunnelbanesystemet under New York. (s.45)

kill order utdrag 2

För fler smakebitar gå in på Maris hemsida Flukten fra virkeligheten, där du också kan delta själv. Trevlig söndag!

the kill order cover james dashner

34 reaktioner på ”En smakebit på söndag – The Kill Order

  1. Jeg har absolutt tenkt å lese det Mazerunner men har ikke kommet så langt enda. Det kommer så mange andre bøker i veien 🙂 Ønsker deg en fin søndag!

  2. Tack för smakbiten. Såg att denna kommer på svenska i början av året. Har läst hela Maze Runner-serien så jag kommer absolut att läsa även denna. Jag hade faktiskt hört att detta var en före-bok så jag var förberedd.

  3. Tack för spännande smakbit! Jag har inte läst någon av böckerna ännu, men sett första filmen som jag gillade mycket, blir kanske att spara lite lästid…. 😉

Kommentera

