900, 901, 902

Här har jag gått och passerat 900 inlägg. Bara sådär. Utan att märka det. 900. Känns som ett fint tal.

Det som inte känns lika fint är att wordpress uppdaterat sig. Jag känner knappt igen mig och om jag var vilsen förut när jag ville göra något lite extra med bloggen känns det näst intill omöjligt just nu.

Så lagom till mitt niohundrade inlägg lite drygt gick bloggen och blev främmande för mig. Not so fun!

Men choklad till mig och grattis till mig själv för att jag envist bloggar vidare 😉

5 reaktioner på ”900, 901, 902

  1. Hurra för 900 inlägg!!! 🙂 Det är ju fantastiskt!
    Jag har knappt märkt att något ändrats, inte så jag har störts av det iaf. Säger väl lite om hur närvarande jag är, hehe.

Kommentera

