Refuseringarna förökar sig

Jag begriper det inte. Hur jag kan ha räknat fel på att jag bara ska ha en refusering kvar? Eller ja, jag menar förstås att jag ska ha kvar ett svar. SVAR. Inte REFUSERING. (Vad är det för inställning?!) Svar från förlagen alltså. De jag skickade till i somras. Och jag begriper inte hur jag kunnat räknat fel på hur många som svarat.

För idag fick jag en refusering till. Fast det hade jag liksom redan räknat med att jag fått från det förlaget… Hm. Är det de som är förvirrade eller är det jag?

Hur som helst så borde jag ha ett – eller rentav två(!) – svar kvar nu.

Eller?

2 reaktioner på ”Refuseringarna förökar sig

  1. De kanske har skickat två gånger? Det hände mig en gång, men det var bara det att den senare av dem kom typ ett halvår efter den första så jag förstod inte alls vad det var för manus de pratade om… 🙂

Kommentera

