Idag, imorgon eller i övermorgon

För  några dagar sedan fick jag en idé till en ny scen i slutet av ett kapitel. Jag skrev och orden flöt fint. En till två nya sidor blev till.

Tyvärr hann jag inte skriva klart. Minns inte riktigt vad som stoppade mig, men gissar att det var det vanliga. Mat, gå och lägga sig eller liknande.

Och nu har jag inte skrivit på min nya scen på flera dagar. Det har  bara varit för mycket annat i vägen. Och jag vill ha lite tid och känna mig fokuserad när jag väl sätter mig. Inget hafsande och stressande.

Så, om jag inte är för trött i kväll kan jag få ihop slutet av scenen. Eller imorgon kväll. Eller… Ja. Ni vet 😉

2 reaktioner på ”Idag, imorgon eller i övermorgon

Kommentera

