Förutom…

…att jag inleder året med att skriva så inleder jag även året med en bihåleinflammation. Utan förkylning. Nytt sätt att ha bihåleinflammation tro?

12 reaktioner på ”Förutom…

      • Har du fått penicillin? Bihåleinflammation kan visserligen gå över ändå, har själv upplevt det, men det kan ju ta längre tid och gör ju mer ont också.

      • De sista två gångerna (i våras o höstas) fick jag ingen penicillin. Och nu har jag inte så mkt feber och bara lite hosta också så jag självmedicinerar med slemhinneavsvällande tabletter och hostmedicin. Känner mig som en riktig liten husdoktor så van som jag numera är vid att bihålorna krånglar 🙂

Kommentera

