Oväntade skrivhinder och oväntad skrivtid

Tre av tre. Bara avbokningar. Det var gårdagens klena resultat av de besök jag hade inbokade. Första gällde mig och en till. Andra gällde mig och tre till och det tredje gällde mig och fyra till. Suck. Varför vill ingen träffa mig?

Nej, så illa var det förstås inte att det var på grund av mig det gjordes avbokningar.

Varför skriver jag om detta nu då? Jo, för det innebar att jag kunde gå hem tidigare. Och att jag borde varit pigg som en mört när jag kom hem eftersom jag sluppit några tunga möten och fick gjort en massa annat käckt. Men väl hemma var det blixtrande huvudvärk som gällde. Tjohotjohej.

Och jag som hade tänkt skriva…

Så det har jag gjort ikväll istället. Inte mer än en sida, men ändå. Yay!

 

Kommentera

