Statusuppdatering

Ni vet Facebooks statusuppdateringarna när man kan välja hur man känner sig. Jag skulle vilja haft den funktionen här på bloggen nu. Och i så fall skulle jag ha valt ”känner sig duktig”. För idag började jag dagen med att skriva en timma (kunde åka till jobbet senare än vanligt) och när jag kom hem skrev jag också en timme.

Är alltså riktigt pepp på att fortsätta skriva imorgon lördag. Och för att verkligen hålla gnistan igång slutade jag mitt i en mycket spännande scen. Alltid ett bra sätt att behålla drivet och lusten till att fortsätta skriva tycker jag, även om jag inte alltid gör så. Fler som gör likadant? Eller har ni andra knep för att komma igång vid nästa skrivtillfälle?

Kommentera

