Superproduktiv

Dags för lite skryt. Fast det är klart, ett äkta skryt hade bestått av exakta mätningar, och troligen även viss överdrift. Hm… Och jag har inget av detta nu. Men en tanke om produktiviteten kom i alla fall.

Vet dock inte hur mycket jag skrivit idag. Varken ord eller sidmängd. Men efter en sisådär fyra timmar (kanske fem?) framför datorn med konstant skrivande kan jag ju garanterat säga att det varit mycket produktivt. För när jag sitter där då skriver jag oavbrutet. Tanken är nämligen att komma framåt och vidare. Redigera och ändra kan jag göra sedan.

Inte helt fel att dagens planer gick om inte då andra halvan är förkyld. Sällan så här mycket tid frigörs till skrivande. Tur i oturen helt enkelt. Eller som man också kan säga: Inget ont som inte för något gott med sig 😉

Kommentera

