Inga ord idag

Efter en helg med över 10 000 skrivna ord blev det en dag (kväll) med 0 skrivna ord. Inte så mycket för att jag inte ville, utan för att jag är sjuk. Förkyld. Med lite feber och lite ont i halsen. Bara lite, men nog för att kvällen fick vara utan skrivandet.

Jag åt kvällsmat (soppa) och efterrätt (glass) och såg på Miss Marple istället. Inte helt fel det heller. 🙂

8 reaktioner på ”Inga ord idag

    • Tack! Jag har haft lite otur med en bihåleinflammation från nyår så jag hann liksom bara känna mig frisk i två dagar innan detta slog till i helgen. Men är rätt ”pigg” ändå 🙂

Kommentera

