Läser…

… just nu en lite för tjock bok för att känna att jag kommer framåt. Är så van vid lite tunnare böcker som är slut på några få dagar. Så, ja, en kan väl kalla det för läsning i uppförsbacke. Även om det nu inte blev titeln på inlägget 😉

image

7 reaktioner på ”Läser…

  1. Snacka om tjockt! Jag håller på med Stephen Kings ”Under kupolen”. Strax under 1200 sidor. Tycker jag har hållit på i evigheter trots att den är bra och relativt snabbläst. Men tyngst är förstås formatet. Ingen pocket direkt…

  2. Det är ju åtminstone en väldigt lättläst bok 🙂

    Själv gillar jag verkligen tjocka böcker, det ger mig alltid känslan av att jag har en låååång och härlig läsupplevelse framför mig. Det är bara just det där som NinnaO beskriver, hur ont man får i handlederna av att hålla i sådana böcker…

    • Lättläst ja, verkligen. Har bara för korta stunder att läsa. Annars är tjocka böcker lycka. För då har jag att göra ett tag. Nu tycker jag dock att det börjar bli lite segt med samma bok i två veckor… men det är det, eller att låta bli att skriva som gäller 🙂

Kommentera

