En klar

En ansökan till utbildning alltså. En sådan som krävde brev och intyg att bifoga digitalt. Vilken får väl avslöjas om jag kommer in. (Håller tummarna!)

Frågan är nu om jag borde söka några andra kurser ifall att jag inte kommer in på första valet. Fast de andra kurserna behöver inga större ansträngningar mer än att jag går in på antagning.se. Har några kurser som jag är intresserad av…

Eftersom jag kommer jobba 80 procent i höst och inte längre kommer ha så lång resväg till jobbet känns det liksom rätt att se om det inte finns lite tid och ork över för att få till en vidareutbildning. Eller om en skulle gå en kvällskurs i t.ex. spanska på något studieförbund, istället för att traggla med ännu fler universitetspoäng? Oändliga valmöjligheter. Inte helt fel helt enkelt 😉

 

8 reaktioner på ”En klar

  1. Jag håller också tummarna! 🙂
    Det är flera av bloggarna jag följer som har sökt in till olika kurser i höst, så jag blev nästan sugen själv. Ska gå in på antagning.se och kolla lite, men får ta ett snabbt beslut i så fall eftersom tiden nu är knapp 🙂

Kommentera

